laurakasius.reismee.nl

Alweer 1 maand in Australië!

Hello!

Zo, alweer een maand hier. Tijd gaat soms best snel hier. Inmiddels ben ik vooral bezig met genieten. 1 september is hier de lente begonnen. En hop het weer was meteen 23/24 graden. Heerlijk! Deze zaterdag op stap geweest met Eva en Davina. Ik bleef bij Eva slapen want die woont dichterbij Chapelstreet waar het allemaal te doen is! Super lieve hostfamily heeft ze. Het stappen was erg gezellig! Some of us drove the porcelain bus ;)
Zondag lekker uitbrakken in parkje waarna Eva en ik ons klaar maakt voor de footy game. Dé sport in Australië. De sfeer in het stadion was tof! Wij zaten gewoon beetje mee te bleren als de supporters dat ook deden. Ik snap namelijk helemaal niets van dat spel. In het stadion zitten alle supporters door elkaar en hangt er echt een gemoedelijke sfeer. Toch wel een verschil met bijvoorbeels voetbal soms in Nederland. Anyway daarna weer gemeet met Davina voor wat kaas en sushi. Ik kwam half 9 thuis op zondag maar dan ligt iedereen hier te bed. Ik moet dan via het washok naar binnen glippen. Soms voel ik me dan net 16! Net alsof ik te laat thuis kom en stiekem moet doen. Anyway, already told my boyfriend that I could see myself living in Australia... Echt oprecht een geweldig land. Iedereen is zo hartelijk. Love it!

Vandaag moest ik de jongste weer de hele dag vermaken. Het vleek dat Katherine (buurmeisje) die dag ook voor Ollie zorgt en hij gaat dan ook niet naar kinder. Dus wij afgesproken om met z'n vieren naar het park te gaan. Super gezellig. Daarna in de middag nog watergevecht met Tilly gedaan en chickenburgers bereid. Pretty good day. Zal vanavond wel vroeg slapen. Nog steeds even bijkomen van het weekend. De komende weekenden als het mooi weer is voornamelijk picknicken en naar het strand. Not too bad right?

Katherine heeft me ook gevraagd om mee te doen met 'netball' woensdag. Sorry teamgenoten ik ga het doen en ja het is korfbal...sorry! Wie weer bak ik er ook niks van maargoed wel leuk om mensen te leren kennen.

That's all for now. Living the good life!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!